Inspirații

14 tendințe de marketing în 2021

Aveți nevoie de câteva îndrumări și inspirație? Vă ofer 14 de oportunități atent documentate, orientate spre 2021, pentru a vă ajuta să vă imaginați și să creați noi produse, servicii și campanii de marketing, care vor avea impactul intenționat în 2021 și, nu numai. Dintr-o documentație extinsă (articole, rapoarte) am extras câteva idei și recomandări pe care le consider esențiale și pot deveni potrivite în…

Read More

Obiceiuri de consum sau loialitate?

Loialitatea nu poate fi doar despre puncte și reduceri. Loialitatea se referă la o propunere de valoare tangibilă și la o legătură umană. Marketerii trebuie să-și inspire echipele să gândească astfel și să reformuleze programele de loialitate ca programe de implicare emoțională.

Read More

Inside to Outside Marketing

Dragă antreprenorule, ”Marketingul înseamnă actul generos de a-i ajuta pe ceilalți să devină cine caută să devină.”, spune Seth Godin în una dintre cărțile mele preferate, “Asta înseamnă marketing”. Când te gândești la marketing, poate te gândești mai mult la marketingul pentru clienții tăi. Însă, o altă „piață” la fel de importantă este setată de angajații tăi, echipa ta, oamenii care pot face ca brandul…

Read More

Care sunt cele mai eficiente metode de măsurare a opiniei și preferințelor clienților tăi?

Cum soliciți feedback clienților tăi? Colectând feedback continuu de la clienți, vei ști cum să îți construiești afacerea în direcția bună. Îți sugerez să experimentezi cât mai multe dintre metodele următoare și să găsești combinația potrivită pentru afacerea ta. 1. Sună direct clientul Acesta este printre metodele mele preferate. Este, însă, una dintre cele mai subevaluate. Dacă îți dorești să înțelegi cu adevărat pe cineva…

Read More

În branding, care este relația dintre informație și intuiție?

Este crucial să fii atent la semnalele pe care le primești din piață, la oamenii și practicile actuale pentru a construi acel  “business intelligence”. Dar, depinde de tine să iei deciziile corecte pentru brandul tău. Există o legătură evidentă între inteligență și intuiție: •Inteligența este abilitatea de a identifica tiparele, de a dobândi cunoștințe și de a dezvolta abilități. •Intuitia este o inteligență foarte rafinată,…

Read More

Antifragilitatea, dincolo de reziliență

Legenda spune că atunci când Hercule s-a dus prima oară să se înfrunte cu Hidra din Lerna a fost cuprins de deznădejde când a văzut că, atunci când îi tăia un cap, îi creșteau altele două. Nu avea s-o omoare niciodată dacă aceasta devenea din ce în ce mai puternică atunci când era rănită. Eseistul de origine libaneză, Nicholas Taleb explică în cartea sa intitulată…

Read More

De ce pleacă clienții și cum îi poți păstra?

Este într-adevăr un semnal alarmant dacă clienții valoroși nu mai revin. În următoarele rânduri descoperă mai multe despre motivele pentru care clienții aleg altceva și nu se mai întorc. În fiecare business, câștigarea încrederii și loialității unui client este o provocare care necesită o bună planificare și investiții de timp și bani. Dacă pierzi numărul de clienți valoroși, este un semnal de luat în seamă….

Read More

Marketingul și creativitatea, funcții conștiente de business.

Pandemia ne permite să adoptăm marketingul și creativitatea ca funcții de business. Ne uităm întotdeauna la creativitate ca fiind o funcție de marketing sau o funcție pe partea laterală, care este folosită atunci când există o problemă. Dar, cred că este pentru prima dată când marketingul a devenit o adevărată funcție de business. Este literalmente factorul obligatoriu care îi pune împreună într-o singură cameră și…

Read More