Inspirații

Caută “modus operandi” al oamenilor.

Abilitățile noastre de observare pot fi antrenate ca un mușchi. Deși observarea clienților sau potențialilor poate duce la transformarea produselor și îmbunătățirea serviciilor, însă poate ajuta și în interacțiunile 1 la 1. Dacă identificăm modele comportamentale ale oamenilor, vom putea învăța cum să-i înțelegem mai bine.

Read More

În branding este despre micro-acțiuni, nu gesturi mari

Trăsăturile cel mai ușor de identificat ale oricărui brand sunt aspectele sale vizuale: paleta de culori, fontul și – desigur – logoul. Însă acestea sunt doar vârful unui aisberg – este sistemul de identitate vizuală, ceea ce văd clienții. Odată ce acest lucru este profund înțeles, devine mai clar de ce branding-ul ar trebui abordat strategic și trebuie făcut de către profesioniști, cu un adecvat set de competențe.

Read More

Când designerii și marketerii lucrează împreună, ei fac ca magia să se întâmple.

Când vorbesc despre magie, mă gândesc, bineînțeles la unicorni și curcubee 😊. Există o sinergie foarte specială atunci când două minți diferite colaborează pentru a crea noi concepte. Fiecare abordează problemele din unghiuri diferite și trăiesc în lumi diferite, dar sunt două piese ale unui puzzle foarte important, ale întregului. Atunci când aceste două forțe fantastice fac echipă, ele pot depăși nevoile clienților. Denisa Tara…

Read More

De la pasiune la scop. De la strategie la rebranding.

Brandul este cel mai mare activ al companiei tale – a cărui sănătate trebuie cultivată și monitorizată.
Un brand există pentru a aduce împreună o afacere și publicul său țintă. Acesta este rolul brandului.
Ca strateg în branding înțeleg publicul în detaliu înainte de a elabora un plan pentru a mă conecta cel mai bine cu el, pentru a-mi modela percepțiile și a influența deciziile de cumpărare. Prin urmare, strategia de brand este: Planul pentru modul în care brandul se va exprima, inclusiv mesajul, personalitatea și aspectul său vizual.

Read More

14 tendințe de marketing în 2021

Aveți nevoie de câteva îndrumări și inspirație? Vă ofer 14 de oportunități atent documentate, orientate spre 2021, pentru a vă ajuta să vă imaginați și să creați noi produse, servicii și campanii de marketing, care vor avea impactul intenționat în 2021 și, nu numai. Dintr-o documentație extinsă (articole, rapoarte) am extras câteva idei și recomandări pe care le consider esențiale și pot deveni potrivite în…

Read More

Obiceiuri de consum sau loialitate?

Loialitatea nu poate fi doar despre puncte și reduceri. Loialitatea se referă la o propunere de valoare tangibilă și la o legătură umană. Marketerii trebuie să-și inspire echipele să gândească astfel și să reformuleze programele de loialitate ca programe de implicare emoțională.

Read More