Abilitățile noastre de observare pot fi antrenate ca un mușchi. Deși observarea clienților sau potențialilor poate duce la transformarea produselor și îmbunătățirea serviciilor, însă poate ajuta și în interacțiunile 1 la 1. Dacă identificăm modele comportamentale ale oamenilor, vom putea învăța cum să-i înțelegem mai bine.
Inspirații
În branding este despre micro-acțiuni, nu gesturi mari
Trăsăturile cel mai ușor de identificat ale oricărui brand sunt aspectele sale vizuale: paleta de culori, fontul și – desigur – logoul. Însă acestea sunt doar vârful unui aisberg – este sistemul de identitate vizuală, ceea ce văd clienții. Odată ce acest lucru este profund înțeles, devine mai clar de ce branding-ul ar trebui abordat strategic și trebuie făcut de către profesioniști, cu un adecvat set de competențe.
Brandingul, o investiție necesară
Un brand nu trebuie văzut și abordat ca parte a unei afaceri. Dintr-o anumită perspectivă, este afacerea în sine.
Brandingul aduce magia, iar marketingul direct aduce clienții.
Brandingul aduce magia, iar marketingul direct aduce clienții. Spre deosebire de marketingul direct, care este orientat spre acțiune și măsurat, marketingul de brand este orientat spre cultură și nu poate fi măsurat.
Când designerii și marketerii lucrează împreună, ei fac ca magia să se întâmple.
Când vorbesc despre magie, mă gândesc, bineînțeles la unicorni și curcubee 😊. Există o sinergie foarte specială atunci când două minți diferite colaborează pentru a crea noi concepte. Fiecare abordează problemele din unghiuri diferite și trăiesc în lumi diferite, dar sunt două piese ale unui puzzle foarte important, ale întregului. Atunci când aceste două forțe fantastice fac echipă, ele pot depăși nevoile clienților. Denisa Tara…
De la pasiune la scop. De la strategie la rebranding.
Brandul este cel mai mare activ al companiei tale – a cărui sănătate trebuie cultivată și monitorizată.
Un brand există pentru a aduce împreună o afacere și publicul său țintă. Acesta este rolul brandului.
Ca strateg în branding înțeleg publicul în detaliu înainte de a elabora un plan pentru a mă conecta cel mai bine cu el, pentru a-mi modela percepțiile și a influența deciziile de cumpărare. Prin urmare, strategia de brand este: Planul pentru modul în care brandul se va exprima, inclusiv mesajul, personalitatea și aspectul său vizual.
Poate scopul brandului să conducă într-adevăr la creșterea afacerii?
Pe măsură ce brandurile devin din ce în ce mai umanizate cu totul, de la aspect și simțiri la personalitate și tonul vocii, adoptă din ce în ce mai multe trăsături umane, iar consumatorii doresc să știe în ce cred.
14 tendințe de marketing în 2021
Aveți nevoie de câteva îndrumări și inspirație? Vă ofer 14 de oportunități atent documentate, orientate spre 2021, pentru a vă ajuta să vă imaginați și să creați noi produse, servicii și campanii de marketing, care vor avea impactul intenționat în 2021 și, nu numai. Dintr-o documentație extinsă (articole, rapoarte) am extras câteva idei și recomandări pe care le consider esențiale și pot deveni potrivite în…
2021 va fi un an mai bun ca 2020?
Dacă ne sperie ceea ce facem sau ceea ce urmează să facem atunci este foarte bine, pentru că, de fapt, ceea ce ne sperie cel mai tare este și cel mai important lucru pe care îl avem de făcut pentru noi.
Obiceiuri de consum sau loialitate?
Loialitatea nu poate fi doar despre puncte și reduceri. Loialitatea se referă la o propunere de valoare tangibilă și la o legătură umană. Marketerii trebuie să-și inspire echipele să gândească astfel și să reformuleze programele de loialitate ca programe de implicare emoțională.