Brandingul este dincolo de ideea a avea un logo sau un element grafic. Face ca business-ul tău să fie recunoscut, nu doar să ai o “față” bună 😀
Când te gândești la brandul tău dorești cu adevărat să te gândești la întreaga experiență a clienților tăi, la tot – de la logo, website, experiențele de pe social media, la modul în care răspunzi la telefon și modul în care clienții interacționează cu organizația ta.
Poate fi un pic copleșitor să te gândești la câte sunt implicate în brandul tău. Pe scurt, brandul este modul în care te percepe clientul tău.
Este esențial să fii conștient de experiența ta de brand și să ai un plan pentru a crea experiența de brand pe care îți dorești să o ai … o brand bun nu se întâmplă doar … este gândire și strategie, care se adaptează continuu.
Multe organizații mici și start-up-uri neglijează să petreacă timpul necesar gândindu-se la brandul lor în acest sens larg și la impactul pe care îl are asupra afacerii lor.
Uite 8 motive pentru care este important să ai un brand.
- Brandingul promovează recunoașterea.
Oamenii tind să facă afaceri cu oamenii din companie, cu care sunt familiarizați.
Dacă brandul tău este consecvent și ușor de recunoscut, acesta poate ajuta oamenii să se simtă mai în largul lor atunci când cumpără produsul sau serviciul tău.
- Brandul tău te ajută să te deosebești de concurență.
Care este avantajul tău competitiv? Ce te diferențiază de ceilalți? Ce anume faci doar tu?
- Brandul tău le spune oamenilor despre ADN-ul business-ului
- Brandul oferă oferă motivație și direcție celor cu care lucrezi
O strategie clară de brand oferă claritatea faptului că echipa va ști cum să acționeze, cum să câștige și cum să îndeplinească obiectivele organizației.
- Un brand puternic generează recomandări
Oamenilor le place să le spună altora despre brandurile care le plac.
- Un brand puternic îi ajută pe clienți să știe la ce să se aștepte.
Un brand consecvent și clar pune clientul în largul său (promisiunea client) și știe exact la ce să se aștepte de fiecare dată când experimentează marca.
!!! Brandul tău te reprezintă … sunteți brandul, echipa ta este brandul, materialele tale de marketing sunt brandul.
- Brandul te ajută să creezi claritate și să rămâi focusat
Este foarte ușor să vă plimbați de la o idee la alta, fără să vă ghideze nimic … nu durează mult până să vă îndepărtați de obiectivele sau planurile dvs. inițiale.
O strategie clară de brand te ajută să te concentrezi asupra misiunii și viziunii organizației tale.
- Un brand oferă valoare business-ului tău.
În esență, brandingul creează încredere și răspunde la următoarele întrebări:
- Serviciul a performat așa cum te-ai așteptat?
- Calitatea a fost la fel de bună cum s-a promis?
- Întreaga experiență client a fost pozitivă?
TU ALEGI → RĂSPUNZI → TE IMPLICI → INVESTEȘTI ÎN BRANDUL TĂU → Programează sesiunea de lucru 1 la 1, personalizată pe brandul tău.