Pentru toți cei care își doresc să își construiască un brand personal. Pe lângă calitatea a ceea ce oferi ai nevoie de setul tău de valori definit, să iei o poziție clară în piață și să gândești imaginea în ansamblul ei. Asta face brandingul. Este puntea care îți evidențiază punctele forte, îți stabilește o reputație și construiește încrederea printr-o comunicare constantă, a unui set unic de…
Inspirații
CREȘTE valoarea brandului tău.
Înscrie-ți afacerea la Acceleratorul Strategic de Branding, creat special pentru fondatorii și antreprenorii companiilor mici și mijlocii. Programează aici sesiunea noastră 1 la 1. Prima sesiune de consultanță de marketing și brand este gratuită. Îți dorești să creezi un brand? sau Ceea ce creezi tu este într-adevăr un brand? Dacă răspunsul tău este „da” sau “încă nu știu” la una dintre cele două întrebări, atunci ceea ce urmează mai…
Ce crezi că fac foarte bine liderii de opinie? Și cum se numește ce fac ei?
Aceasta este ceea ce fac liderii de opinie în fiecare zi. 1. Fac lucruri și nu sunt observatori ocazionali care stau pe margine. 2. Interacționează și observă, văzând ce funcționează și ce nu funcționează. 3. Interacționează cu oameni reali. 4. Cel mai important, își împărtășesc cunoștințele, știind că dacă ceva i-a ajutat pe ei, are șanse mari să-i ajute și pe alții. 5. La fel…
Caută “modus operandi” al oamenilor.
Abilitățile noastre de observare pot fi antrenate ca un mușchi. Deși observarea clienților sau potențialilor poate duce la transformarea produselor și îmbunătățirea serviciilor, însă poate ajuta și în interacțiunile 1 la 1. Dacă identificăm modele comportamentale ale oamenilor, vom putea învăța cum să-i înțelegem mai bine.
În branding este despre micro-acțiuni, nu gesturi mari
Trăsăturile cel mai ușor de identificat ale oricărui brand sunt aspectele sale vizuale: paleta de culori, fontul și – desigur – logoul. Însă acestea sunt doar vârful unui aisberg – este sistemul de identitate vizuală, ceea ce văd clienții. Odată ce acest lucru este profund înțeles, devine mai clar de ce branding-ul ar trebui abordat strategic și trebuie făcut de către profesioniști, cu un adecvat set de competențe.
Brandingul, o investiție necesară
Un brand nu trebuie văzut și abordat ca parte a unei afaceri. Dintr-o anumită perspectivă, este afacerea în sine.
Brandingul aduce magia, iar marketingul direct aduce clienții.
Brandingul aduce magia, iar marketingul direct aduce clienții. Spre deosebire de marketingul direct, care este orientat spre acțiune și măsurat, marketingul de brand este orientat spre cultură și nu poate fi măsurat.
Când designerii și marketerii lucrează împreună, ei fac ca magia să se întâmple.
Când vorbesc despre magie, mă gândesc, bineînțeles la unicorni și curcubee 😊. Există o sinergie foarte specială atunci când două minți diferite colaborează pentru a crea noi concepte. Fiecare abordează problemele din unghiuri diferite și trăiesc în lumi diferite, dar sunt două piese ale unui puzzle foarte important, ale întregului. Atunci când aceste două forțe fantastice fac echipă, ele pot depăși nevoile clienților. Denisa Tara…
De la pasiune la scop. De la strategie la rebranding.
Brandul este cel mai mare activ al companiei tale – a cărui sănătate trebuie cultivată și monitorizată.
Un brand există pentru a aduce împreună o afacere și publicul său țintă. Acesta este rolul brandului.
Ca strateg în branding înțeleg publicul în detaliu înainte de a elabora un plan pentru a mă conecta cel mai bine cu el, pentru a-mi modela percepțiile și a influența deciziile de cumpărare. Prin urmare, strategia de brand este: Planul pentru modul în care brandul se va exprima, inclusiv mesajul, personalitatea și aspectul său vizual.
Poate scopul brandului să conducă într-adevăr la creșterea afacerii?
Pe măsură ce brandurile devin din ce în ce mai umanizate cu totul, de la aspect și simțiri la personalitate și tonul vocii, adoptă din ce în ce mai multe trăsături umane, iar consumatorii doresc să știe în ce cred.