Înscrie-ți afacerea la Acceleratorul Strategic de Branding, creat special pentru fondatorii și antreprenorii companiilor mici și mijlocii.
Programează aici sesiunea noastră 1 la 1. Prima sesiune de consultanță de marketing și brand este gratuită.
Îți dorești să creezi un brand?
sau
Ceea ce creezi tu este într-adevăr un brand?
Dacă răspunsul tău este „da” sau “încă nu știu” la una dintre cele două întrebări, atunci ceea ce urmează mai departe este potrivit pentru tine, sau nu.
Ce înțelegi mai exact prin brand?
Sunt necesare 3 lucruri pentru ca un produs sau serviciu să fie considerat BRAND.
Trebuie să fie:
1. împregnat de sens;
2. diferențiat de competiție și
3. angajat emoțional cu oamenii, cu cei pe care îi numim “clienți”.
Bineînțeles cătrebuie să fii „acolo” și cunoscut, iar aici este cum te ajută marketingul :D.
Creșterea valorii brandului este pentru tine mai importantă ca niciodată.
- Ce oferi dincolo de produs?
- Cum te diferențiezi?
- Reprezenți valorile tale esențiale în relație cu clienții și colaboratorii tăi?
- Îndeplinești sau le depășești așteptările clienților?
- Valoarea nu este doar ceea ce crezi tu că este valoros, ci și ceea ce clientul consideră valoros.
Cum crești valoarea brandului tău?
Pasul #1 îl faci tu
La tine este responsabilitatea creșterii valorii de brand și se întâmplă numai atunci când înțelegi și te angajezi să o faci.
Pasul #2 îl fac eu
Te pot ajuta pentru că înțeleg esența brandului tău, a sistemului de valori și de credințe, precum și motivațiile emoționale ale clienților tăi.
Pasul #3 îl facem împreună
Despachetăm împreună cunoașterea din interior spre exterior a brandului tău prin sesiuni de consultanță 1 la 1 și analiză individuală & colectivă. Acestea vor conduce la crearea strategiei de brand, de creștere a valorii brandului tău, prin ACCELERATORUL STRATEGIC DE BRANDING.
Iată ce primești:
- Îți (re)descoperi “Big Agenda” = despre cine, de ce, cum, ce și pentru cine.
- Evaluarea (auditul) brandului tău este foaia de parcurs pentru acțiunile viitoare –Afli unde te plasezi acum pe scala de diferențiere și a angajamentului față de clienții tăi și unde vrei să ajungi. Identificăm punctele forte, diferențiatoarele, oportunitățile brandului și cum să le folosim pentru creșterea valorii.
- Planificarea agendei tale mici pe următoarele 3 luni, care constă în stabilirea de obiective, acțiuni și responsabilități care duc la îndeplinirea agendei mari.
- Strategia de brand este fundamentul creării de valoare. Cuprinde modul în care ajungi să livrezi și să comunici valoare clienților tăi, în mod proactiv și consecvent & planul de acțiuni de marketing pe următoarele 3 luni.
- O platformă fantastică de învățare aplicată pe brandul tău.
- CLARitate, CREAtivitate și SUSținere în procesul de creștere a valorii brandului tău.
De ce eu?
- Pentru că te înțeleg:
- Caut să descifrez nevoile profunde ale oamenilor și care este motivația lor. Asta se realizează prin empatie.
- Mă bazez pe abilitatea de a înțelege adevărata Esență a Brandului – ADN-ul afacerii tale – a sistemului de valori și de credințe, precum și Motivațiile Emoționale ale Clienților tăi.
- Înțeleg Contextul în care trăiesc clienții tăi pentru ca tu să fii relevant pentru ei. Astfel încât clienții tăi să te vadă nu numai că le înțelegi comportamentul lor, ci și știi ce trăiesc.
- De 17 ani de experiență în marketing lucrez cu levierele strategiei de brand și de marketing – de la coordonarea lansării de noi proiecte până la consolidarea reputației companiilor.
- Sunt pasionată de branding și oameni, de crearea de comunități în interiorul și exteriorul organizației. Pasiunea mea pentru comportamentul uman mă face să fiu atât un bun ascultător și facilitator al schimbării, cât și un creator de brand.
Ce spun clienții, antreprenorii cu care colaborez despre mine și serviciile de branding și consultanță de brand?
Nu spun niciodată „Oh, strategia aia …”, spun „Pentru că înțelegi.”
“În procesul de rebranding Smart PC m-ai ajutat să înțeleg valoarea pe care o văd clienții mei la mine, ceea ce m-a motivat să cer mai mult de la mine, să am pretenții mai mari de la brand. Discuțiile avute m-au inspirat să găsesc noi valențe ale afacerii mele, care să contribuie la recunoașterea și la creșterea brandului în piață. Mi-ai arătat că am de ce să fiu mândru de ceea ce am realizat până acum, că nu e puțin lucru și că merită să am încredere în ceea ce fac de acum înainte. Mulțumesc.” Tony Barbu, proprietar brand Smart PC.
Acum e rândul tău să-ți crești valoarea brandului tău. Tu cine ești?
Înscrie-ți acum brandul la ACCELERATORUL Strategic de Branding,
Programează aici sesiunea noastră 1 la 1. Prima sesiune de consultanță de brand este gratuită.