Care este diferența între marketingul direct și marketingul de brand?Un ghid simplu despre branding.
Spre deosebire de marketingul direct (grație Google și Facebook, acum avem mai mult marketing direct ca oricând în istorie), care este orientat spre acțiune și măsurat, marketingul de brand (brandingul) este orientat spre cultură și nu poate fi măsurat.
Tot ce faci, de la felul în care răspunzi la telefon la designul ambalajelor, de la locație la efectele în aval ale muncii tale, de la muzica pe care o ascultă apelanții cât așteaptă pe fir la comportamentul directorilor și chiar la tipul de umplutură folosit pentru protecția conținutului coletelor – totul este un mod de a-ți promova brandul.
Nu-l poți măsura. Poate că nici nu-l vei observa. Dar contează!
Dacă ai putea investi cu răbdare mai mult timp și mai mulți bani pentru a lansa povestea brandului tău în lume, cum ai proceda?
Poate că ar trebui să investești mai mult în modul în care echipa ta interacționează cu clienții. Poate că ar trebui să cheltui mai mulți bani pentru cercetare și dezvoltare sau să te întorci la școală ca să-ți îmbunătățești abilitățile.
Oamenii nu-și amintesc ce citesc, ce aud sau ce văd. Dacă au noroc, își amintesc ce fac, dar nici la asta nu se descurcă prea bine.
Ne amintim ce exersăm.
Ne amintim lucrurile pe care le vedem iar și iar.
- Brand = încredere.
- Menținerea și reflectarea încrederii constante a mărcii, în special în vremuri tulburi, este o comandă înaltă, dar este esențială pentru stabilitate.
- Cu cât rămâne mai mult neschimbat, cu atât încrederea se consolidează mai bine.
- Consecvența conduce la încredere. Dacă renunți chiar când ești pe cale să creezi această frecvență, nu-i de mirare că nu ajungi să câștigi încrederea celorlalți.
În mod sigur un ai destul timp și destui bani ca să creezi un brand pentru fiecare produs sau serviciu din portofoliul tău. Fii specific!
Fiecare interacțiune este nevoie să reflecte întregul!!!
De fiecare dată când vedem o persoană de la firma ta, putem face o presupunere inteligentă despre voi toți.
Cu suficienți oameni la bord, brandul începe să influențeze societatea însăși.
„Spune-mi și voi uita,
Arată-mi și s-ar putea să țin minte
Implică-mă și voi înțelege.”
Benjamin Franklin
Inspirație: cartea “Asta înseamnă marketing”, Seth Godin.
—
Sunt Sofia Grigore, iar noi impreună suntem pe cale să descoperim ce te face pe tine să ieși din mulțime. Împreună vom descoperi de ce afacerea ta merită toată atenția publicului tău și care este promisiunea pe care o vei ține, indiferent de ce se întâmplă pe piață.
Pentru mai multe date despre ceea ce înseamnă un astfel de proces în construcția strategiei de (re)branding pentru compania ta te invit să purtăm o primă discuție în acest sens. Mă poți contacta telefonic, +40 799 885 905, sau prin e-mail la adresa marketer@sofiagrigore.ro.
Arată-mi ce ești, iar eu îți voi arăta în ce ai putea să te transformi.
Marketer Conștient
I am because we are.