La început este doar un logo. Este fundația identității de brand. Este o parte vitală a construirii unei afaceri și a unui brand.
Trăsăturile cel mai ușor de identificat ale oricărui brand sunt aspectele sale vizuale: paleta de culori, fontul și – desigur – logoul. Însă acestea sunt doar vârful unui aisberg – este sistemul de identitate vizuală, ceea ce văd clienții. Odată ce acest lucru este profund înțeles, devine mai clar de ce branding-ul ar trebui abordat strategic și trebuie făcut de către profesioniști, cu un adecvat set de competențe.
În relația mea cu clienții – antreprenori, organizații – pornesc de la întrebările cheie de business pentru a ajunge la esență și de a înțelege ceea ce experimentează cu adevărat clienții în relație cu aceștia – identitatea experiențială.
Știi, ce vor simți și vor experimenta clienții tăi? De ce ești în afaceri, în ce crezi, care sunt valorile care te determină, care este experiența pe care vrei să o aibă clienții tăi? Acestea sunt incluziuni esențiale în brand book.
În același timp subestimarea importanței designului de logo și a puterii elementelor de design descriptive poate fi, uneori, o greșeală costisitoare.

Opțiunile de design a logo-ului ar putea părea neimportante pentru unii. Dar obținerea corectă a designului este importantă din mai multe motive. Un logo bine conceput poate oferi avantaje substanțiale brandului. Poate ajuta la stimularea interesului consumatorilor, diferențierea față de competiție, facilitarea recunoașterii brandului, influențarea deciziilor investitorilor și transmiterea a ceea ce înseamnă un brand. Un logo este, de asemenea, un instrument de comunicare omniprezent.
Brandurile conștiente, excelente sunt construite din interior spre exterior; sunt construite în jurul unui sistem puternic de credințe și sunt conduse de valori. Ceea ce experimentează clienții tăi de fiecare dată când interacționează cu compania ta este brandul, ca un întreg.
BRANDUL VIZIBIL & BRADUL PERCEPUT
