În branding, care este relația dintre informație și intuiție?

Este crucial să fii atent la semnalele pe care le primești din piață, la oamenii și practicile actuale pentru a construi acel  “business intelligence”.

Dar, depinde de tine să iei deciziile corecte pentru brandul tău. Există o legătură evidentă între inteligență și intuiție:

•Inteligența este abilitatea de a identifica tiparele, de a dobândi cunoștințe și de a dezvolta abilități.

•Intuitia este o inteligență foarte rafinată, care se bazează pe experiență și expertiză.

Intuiția este cheia creării unui brand care esteal tău, unic.

Strategia de brand este locul în care raționalul se întâlnește cu emoționalul, la nivel de intuiție.

Brandingul este un joc al minții și al inimii.

În calitate de consultant în strategie de brand,

te ajut pe tine, antreprenor,

să obții claritatea scopului tău pentru a defini identitatea, vocea și mesajul care sunt pe deplin aliniate cu viziunea ta.

Pentru a crea o povestea brandului tău, pe care datele nu pot spune, este nevoie să învățăm să cultivăm, să dezvoltăm și să avem încredere în instinctele noastre creative și să găsim echilibrul între informații și intuiție.

În cele din urmă, pentru a inova și a deschide un nou drum, trecem dincolo de ceea ce este evident și construim un spațiu nou, pentru ca ideile noi să înflorească.

(Visited 92 times, 1 visits today)

Leave A Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *