Distanțarea socială a creat un nou consumator?

Este un moment distractiv să fii marketer, deoarece bugetele s-au schimbat, iar noi devenim mult mai agili în a-i urmări pe clienții noștri, în parcursul lor spre ceea ce au nevoie sau își doresc.

Realitatea este că, în lunile următoare, nu știm cu adevărat ce se va întâmpla, așa că trebuie să ne adaptăm și să fim flexibili pe măsură ce situația evoluează, cu o relativă ușurință și viteză.

Înainte, îi găseam pe clienții noștri la televizor, urmărind un canal, sau la radio… acum trebuie să mergem acolo unde sunt clienții și să vorbim cu ei. Acesta este spațiul lor și este un spațiu sigur, așa că ei ajung să-ți ceară mult mai mult.

Cum ne comportăm în fața unui potențial client care în trecut nici nu s-ar fi gândit să vină la noi?

Identificarea interacțiunii care mută un utilizator de la pasiv la activ a devenit mai importantă ca niciodată: să înțelegem rentabilitatea investiției pe care o obținem și să ținem cont corect de sursa acestei creșteri și să permitem optimizarea pe diferite canale plătite, astfel încât să putem decide unde ar trebui cheltuit următorul buget de marketing.

Deci, vor rămâne acești noi consumatori?

Deși eu nu sunt o fană, însă acum, dincolo că toată lumea este interesată de digital, cred că totul depinde de capacitatea noastră de a răspunde și de a fi la momentul și locul potrivit, în parcursul celor pe care îi dorim să ne fie clienți.

De exemplu, Netflix oferă TV-show-uri ca sampling pentru non-abonați.

Pe măsură ce pragul maxim al abonaților se apropie, Netflix trebuie să crească piața sau să facă față consecințelor zecilor de concurenți, care îi prind din toate părțile.

Haria-Shah, expertă la Total Media a spus că: „Folosirea de teasere / sampling-uri gratuite este o modalitate cu adevărat inteligentă de a atrage un public ușor diferit față de cei obișnuiți cu o lună gratuită. Această mișcare facilitează experiența conținutului Netflix, prin eliminarea celor mai rigide bariere, ca introducerea detaliilor și informațiilor de facturare.”

„Distanțarea socială” va deveni un lucru din trecut (sper mai devreme, decât mai târziu), însă comunicarea online, reală și conștientă este un lucru pe care ar trebui să-l luăm cu toții de acum și să-l ducem bine în viitor.

(Visited 46 times, 1 visits today)

Leave A Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *