Inspirații

Distanțarea socială a creat un nou consumator?

Este un moment distractiv să fii marketer, deoarece bugetele s-au schimbat, iar noi devenim mult mai agili în a-i urmări pe clienții noștri, în parcursul lor spre ceea ce au nevoie sau își doresc. Realitatea este că, în lunile următoare, nu știm cu adevărat ce se va întâmpla, așa că trebuie să ne adaptăm și să fim flexibili pe măsură ce situația evoluează, cu o…

Read More

Respiră. Răspunde. Fii Creativ!

Mă regăsesc citind zilnic cel puțin un articol despre dezvoltarea personală, comportamentele umane, neuroștiință, iar astăzi vă împărtășesc despre ceea eu aveam nevoie să mai revăd, acel “aha moment” trăit din plin. Mare nevoie aveam de el! Sper ca și voi să faceți click & digest 😀 Mi-a plăcut tare mult articolul scris de The Growth Equation, care accentuează ecuația simplă pentru: A REACȚIONA presupune:…

Read More

Cum iau oamenii deciziile de cumpărare?

Mintea umană funcționează în moduri ciudate. De multe ori, suntem fericiți să suprimăm logica, obiectivitatea, corectitudinea și alți metrici ai raționamentului. Cele 7 Principii ale Persuasiunii ale lui Robert Cialdini ne ajută să înțelegem în mai mare măsură cum funcționăm când vine vorba să luăm o decizie, mai ales una de cumpărare. Acestea au fost adaptate în marketing, în special în ceea ce privește ratele…

Read More

Ce apreciază generațiile Z la un brand?

Este un proces complex. Ei își doresc ca brandurile să îi facă să arate bine, să se simtă bine, să reprezinte ceea ce gândesc și ceea ce simt în orice moment, de la intelectual (de ex., fiind activi din punct de vedere ecologic și social) la mai emoțional (de ex. fiind atractivi fizic și emoțional). Generația Z nu vrea să cumpere un brand. Ei vor…

Read More

Incertitudinea este în jurul nostru.

Incertitudinea poate fi cu privire la ceea putem sau nu controla, la economie sau la propriul nostru job sau business, finanțe, relații și, desigur, sănătatea fizică și mentală. Mulți dintre noi suntem la aceeași “masă” în acest moment. Atunci când crește anxietatea și ne simțim neliniștiți, ne îndreptăm spre lucruri în care avem încredere, lucruri cu care avem legături emoționale. ÎN CINE AI ÎNCREDERE? CARE…

Read More

Cum să ai o conversație potrivită?

Dacă ți se pare ciudat să ai întâlniri online sau offline cu oameni noi, poate că te gândești la o discuție ca la un interviu. Cel puțin eu am întâmpinat destul de multe situații de acest gen (învăț altceva mereu). Când, de fapt am realizat că este vorba doar despre o conversație 😀 Cum să ai conversația potrivită cu potențialii tăi clienți, parteneri? 1. Fixează-ți…

Read More

Ce înseamnă un marketing mai responsabil financiar?

Este nevoie să măsurăm randamentul investițiilor pentru eforturile noastre, iar numerele contează.  Mă întrebam într-un articol anterior, Ce s-ar întâmpla dacă fiecare companie ar avea un scop mai mare – să facă bine și să obțină profit?, despre faptul că profitul pe termen scurt este unica motivație din spatele încetării planificate, totuși nu servește nimănui pe termen lung – nici clientului, nici planetei și, în…

Read More

De ce tu, de ce acum? Fie că ești antreprenor sau om de marketing sau la început de drum

Nimeni nu îți dă permisiunea, aprobarea sau acceptul să schimbi acel ceva care se tot repetă. Pur și simplu, o poți face. Singurul care poate spune “nu” ești tu. Gândește-te la “când”! Ai ce îți trebuie pentru a alege schimbarea? Ai nevoie de mai multă creativitate, organizare sau acțiune? Când vei avea suficient din ce îți trebuie pentru a începe? Dacă cineva ți-ar acorda două…

Read More

Niciodată nu a fost un moment mai bun pentru a fi un brand.

De ce? Fiindcă este un moment bun pentru a ne gândi la oameni, nu doar a-i privi ca numere sau simpli consumatori. Fiindcă ne putem angaja sincer și etic, pentru a ajuta oamenii să facă alegeri bune, chiar dacă aceasta înseamnă să nu cumpere produsul sau serviciul nostru. Desigur, trebuie să măsurăm randamentul investițiilor pentru eforturile noastre, iar numerele contează. Doar că atunci când numerele…

Read More

În esență, fiecare dintre noi este un om de marketing.

Implicarea mea în activitatea de marketing m-a ajutat să înțeleg și să cred că esența stă în faptul că fiecare departament este, în sine, un departament de marketing și fiecare dintre noi este un om de marketing. În marketing, totul este despre oameni. Este nevoie să ne acordăm atenția și răbdarea de a-i asculta, cunoaște, înțelege și simți, în scopul construirii și dezvoltării unui brand…

Read More