Este un proces complex. Ei își doresc ca brandurile să îi facă să arate bine, să se simtă bine, să reprezinte ceea ce gândesc și ceea ce simt în orice moment, de la intelectual (de ex., fiind activi din punct de vedere ecologic și social) la mai emoțional (de ex. fiind atractivi fizic și emoțional).
Generația Z nu vrea să cumpere un brand. Ei vor să facă parte din ceva. Vor branduri care să le reprezinte și să se alinieze cu valorile lor. Gen Z – este foarte diferită de generațiile anterioare, fiindcă au fost martorii la creșterea și dezvoltarea rapidă a tehnologiilor, care acum sunt fundamentale pentru modul în care funcționăm.
Este nevoie să înțelegem contextul peisajului media în care au crescut, fiind unul complet deschis și interactiv. Pe oricine poți contacta instantaneu, această accesibilitate influențează așteptările generațiilor tinere cu privire la modul în care toate organizațiile, oamenii și brandurile trebuie să interacționeze cu ele.
Ce contează?
Transparenţa
Ei nu vor pur și simplu să citească despre firma X sau brandul Y, ei vor să vadă în spatele cortinei, vor să cunoască oamenii din spatele brandului, vor să înțeleagă cultura și, cel mai mult important, așa ei pot identifica dacă valorile brandului se aliniază cu cele proprii.
Scopul, personalitatea și inovația
Tinerii de astăzi sunt fără compromisuri în așteptările lor față de branduri. Cu o multitudine de opțiuni disponibile, brandurile au nevoie să le câștige încrederea și loialitatea.
Gândește-te profund la misiunea socială și la implicațiile de a efectua acțiuni reale din perspectiva „binelui comun”, care este, de asemenea, crucial pentru o firmă, un brand relevant.