Cum să ai o conversație potrivită?

Dacă ți se pare ciudat să ai întâlniri online sau offline cu oameni noi, poate că te gândești la o discuție ca la un interviu. Cel puțin eu am întâmpinat destul de multe situații de acest gen (învăț altceva mereu). Când, de fapt am realizat că este vorba doar despre o conversație 😀

Cum să ai conversația potrivită cu potențialii tăi clienți, parteneri?

1. Fixează-ți înainte intenția conversației

2. Curiozitatea, valorile și contribuția ta sunt esențiale.

3. Conversația este fluidă, fără așteptări

4. Nu îți expune ego-ul, nu este vorba despre tine

5. Ascultă mai mult, vorbește mai puțin. În cea mai mare parte, tu asculți și pui întrebări 😀

7. Întotdeauna să ai 3 întrebări pregătite deja, despre ideea ta

6. Clienții vorbesc cel mai mult

Despre ce anume să vorbești cu ei?

-Viața lor

-Specificități din trecut:

  • Cum rezolvi asta acum?
  • De ce încă te influențează?
  • Care sunt implicațiile?
  • Vorbește-mi despre ultima oară când s-a întâmplat
  • Ce altceva ai mai încercat?
  • De unde poți avea resursele?

-Cu cine altcineva ar mai trebui să vorbesc (așa îți extinzi publicul țintă)

-Ar mai fi și altceva de întrebat? (așa îți extinzi cunoștințele)

(Visited 88 times, 1 visits today)

Leave A Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *