Dacă ți se pare ciudat să ai întâlniri online sau offline cu oameni noi, poate că te gândești la o discuție ca la un interviu. Cel puțin eu am întâmpinat destul de multe situații de acest gen (învăț altceva mereu). Când, de fapt am realizat că este vorba doar despre o conversație 😀
Cum să ai conversația potrivită cu potențialii tăi clienți, parteneri?
1. Fixează-ți înainte intenția conversației
2. Curiozitatea, valorile și contribuția ta sunt esențiale.
3. Conversația este fluidă, fără așteptări
4. Nu îți expune ego-ul, nu este vorba despre tine
5. Ascultă mai mult, vorbește mai puțin. În cea mai mare parte, tu asculți și pui întrebări 😀
7. Întotdeauna să ai 3 întrebări pregătite deja, despre ideea ta
6. Clienții vorbesc cel mai mult
Despre ce anume să vorbești cu ei?
-Viața lor
-Specificități din trecut:
- Cum rezolvi asta acum?
- De ce încă te influențează?
- Care sunt implicațiile?
- Vorbește-mi despre ultima oară când s-a întâmplat
- Ce altceva ai mai încercat?
- De unde poți avea resursele?
-Cu cine altcineva ar mai trebui să vorbesc (așa îți extinzi publicul țintă)
-Ar mai fi și altceva de întrebat? (așa îți extinzi cunoștințele)