Inspirații

Zi de zi învățăm multe de la cei care sunt în jurul nostru, în serviciul nostru.

De exemplu, chelnerii interacționează cu clienții într-un mod deschis și mult mai des, decât majoritatea profesioniștilor din servicii. Iată un lucru pe care l-am învățat: dacă un client vă spune ceva, probabil există un motiv. “Mi-ar plăcea o apă, cu lămâie, vă rog.” Acum, în timp ce unora le place să vorbească doar pentru a-și auzi propria voce, există probabil un motiv mai mare pentru…

Read More

Ce s-ar întâmpla dacă fiecare companie ar avea un scop mai mare – să facă bine și să obțină profit?

Viitorul aparține celor care schimbă jocul. Profitul pe termen scurt este unica motivație din spatele încetării planificate, totuși nu servește nimănui pe termen lung – nici clientului, nici planetei și, în mod ironic, nici măcar companiei. Atunci când numerele devin unica noastră unitate de măsură, riscăm să ne dezumanizăm munca și să pierdem din vedere rolul pe care îl poate juca marketingul conștient. Marketingul conștient…

Read More